Christmas lights

Åh är helt lycklig! Det finns tre saker i livet jag verkligen gillar och som jag kan säga att jag är bra på (ja självklart bara tre haha):
Pyssla, slå in paket och PRESENTER.

Det fina är att dessa tre går ihop så himla bra under julen att det är svårt att tro att det är sant. Får lyckorus och glädjetårar här. ÄLSKAR att ge presenter! Att hitta de små eller stora sakerna och verkligen kunna föreställa sig hur personen kommer se ut och bli så sjukt glad när den öppnar (det fint inslagna) paketet. Att ge små oväntade presenter till någon lite när som, eller att satsa järnet nu under julen.

Oooh mitt hjärta gillar. Well, har man gåvor som kärleksspråk så har man.

Den här julen kommer bli så bra! Har hittat så bra presenter åt alla, och ändå har jag bara handlar julklappar under två tillfällen. Effektiv kvinna.

Hahah just det, JAG VAR I STOCKHOLM OCH JULSHOPPADE MED ELIN IGÅR! Här får du ditt inlägg hehe. Lyckades hitta till hennes skola nästan själv (!!) och sedan blev det massa julshopping och några timmars prat och fika. Ungefär som det brukar bli, and I like it.

Okej tillbaka till presenter - jag har fixat så braaaa julklappar till alla i år, men med risk för spoiling (tänk om någon skulle läsa det..?) så kan jag inte berätta mer. Ville bara säga egentligen att jag äger på att fixa julklappar. och att Elin hittade bästa julklappen till sitt brorsbarn.

Puss barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0