Under sker idag

Jag hade verkligen ett av mitt livs största kvällar på Sverigeresan. En kväll i Göteborg som jag aldrig kommer att glömma.

Jag tänker inte ta hela historien nu, men min poäng är att jag tror på en sann Gud som lever och är verksam idag. Och jag har verkligen fått bevis på det som kommer räcka hela mitt liv.

Den kvällen i Göteborg var vi alla på en gudstjänst och av olika anledningar var jag lite nedstämd. Men yttre omständigheter påverkar inte Guds plan över våra liv har jag märkt!

Jag har nästan hela mitt liv haft ett för kort ben. Det högra benet har varit ca. 2 cm för kort och har gjort att jag fått problem med hälarna och ryggen.

Men den kvällen var det en pastor som tog upp mig på scenen och bad för mig. Och framför ögonen på över 100 personer så växte mitt för korta ben ut!

Jag kände att benet växte och nästa gång jag tittade på mitt ben var det lika långt som det andra!

Det var det största jag varit med om i hela mitt liv! Jag har två lika långa ben, och allt som heter ryggproblem kan bara försvinna!


ph. by me

Om Jesus bryr sig om mig tillräckligt mycket för att mitt ben ska växa ut 2 cm finns det verkligen ingenting i världen som är omöjligt för honom. Hans kärlek är större än allt annat och det är den kärleken jag tänker grunda resten av mitt liv på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0