Sverigeresan



Alltså hej!?
Hur stört bra har jag inte haft det under min frånvaro här? Sverigeresan -11 kan lätt vara årets bästa!

Tack Gud för allt som hänt. Jag kom verkligen hem som en ny människa - en ny människa med nya erfarenheter, minnen och vänner. Och alla är de lika viktiga och underbara.

Jag kommer ihåg för ganska precis ett år sen när jag kom hem från Europaresan, den enorma lyckan som växte inom mig. Den är här igen, fast på andra sätt och på andra områden.

Jag har fått vara med om så mycket helt stört underbara saker. Jag har sett saker jag aldrig i mitt liv trodde jag skulle få se eller ens uppleva.

Men det största som hänt är ändå på min insida. Jag vet nu att jag aldrig är ensam och att jag alltid har någonstans att vända mig. Till någon som är större än den här världen och som ger mig styrka dag för dag och uppmanar mig att kämpa lite till.

Utan min Gud hade jag inte varit någonting, inte där jag är idag eller dit jag kommer komma. Och jag är så tacksam för allt jag fått göra i Hans namn!


Åh vad jag älskade bussen. Här testar vi hatthyllorna!




Dansade så underbart mycket!


Bodde någon gång sådär VÄLDIGT trångt. Men mysigt <3












Lärde känna sjukt sköna människor.



Kärleken flödade!


Hade världens bästa och snyggaste team!





Var svintrötta och hade sjukt kul!




ph. de flesta av mig, andra från andra fina sverigeresanfolk!

Och var helt enkelt världens bästa gäng!

Saknar er allihop, ni har verkligen lyft mig och vi har haft så stört kul tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0