Hostaaa

Heej barn. Har så sjukt tråkigt och inget att göra så jag får väl skriva något kul till mig själv att läsa. Party! Hos läkaren gick det faktiskt väldigt bra! Ögoninflammationen var nästan borta och det var ingen lunginflammation. Men jag har fortfarande något skit i kroppen så jag måste vila i några dagar. Som om det inte är det enda jag gjort!? Jaja, nu ska jag bli frisk. Får börja med att sluta hosta upp mina lungor. Ligger ute i hängmattan och njuter av det sista av sommaren. Älskar älskar älskar det här! Höra vinden som rasslar i löven och lukten av skog. Mami var bäst ever och köpte massa lågge-lakke glass till mig så nu kan jag bedöva halsen. Plus att hon bakade rabarberpaj!? Och just det, jordgubbar!! Får bara hitta på något så jag inte dör av tristess och gärna slutar hosta, annars har jag det ändå ganska bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0