Hej flickor och pojkar!

Jag ligger i min säng och hostar. Kuul. Sen jag kom hem i söndags har jag varit utanför huset TVÅ GÅNGER, och båda gångerna max fem minuter. Jättekuul. Jag har inte varit så här sjuk på länge! Okej snabb update på läget som varit: Världens förkylning, galet mycket näsblod + blod ur ögonen, hosta som aldrig försvinner, hosta blod, få ögoninflammation på först ena ögat och nu på andra också, så hes så jag inte kan prata, ont i hela kroppen och nu klockan elva har jag tid hos läkaren för att kolla så jag inte har lunginflammation eftersom det gör så ont när jag andas. HELT GALET!!! Haha just det, glömde säga att jag egentligen börjar skolan idag om en timme. Tror jag lägger mig och försöker somna om i stället. Puss barrrrn.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men lilla du, tycker synd om dig! Har inte heller mått bra, men du mår betydligt värre. Krya på dig!

2011-08-17 @ 13:24:14
URL: http://foxoracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0