dagar.

HEJ!

Oj vad länge sen det var vi hördes, sinnes. Massor har hänt sen dess, men mest av allt - rep!
Har repat nu från morgon till kväll varenda dag, med undantag för timmarna jag var i skolan. Men idag är jag -höt och häpna - ledig! 3 dagar från premiären, leeeskigt.

Så, vad gör nu alla ni tisdag-torsdag 19.00? Jo, ni infinner er på V-dala nation med en biljett i handen (som ni beställt på 018-489 80 80 för 50 kr) och avnjuter en helt underbar dramatisk teaterföreställning vid namn INGEN SER ´EN, men jag finns!

Sooo my little fellows, you´ll be there, riiiight?

Har annars haft underbara dagar! Så mycket underbart har hänt så det inte är klokt.
Igår kväll till exempel vara bara awesome. När vi hade slutat efter repet mötte Markus och Josefin mig och Lisa i cafeterian. Där satt vi i någon timme och pratade så himla mycker bra skit så det finns inte. Sen hamnade vi i korridoren med pizza, cola och armhävningstävling. Älskarrr!

Idag ska jag fixa klart allt sista med kostymerna, ska bland annat sy hela min kostym! Kul-t. Men så värt det! Sen vill jag träffa underbara människor om tiden finns. Fast först ska jag äta och sega mihihi.

Puss alla fina!



Wiie det kommer bli så GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0