underbara vår

Jag är så stolt! Så stolt över mina vackra, fina, dumma och fula (höhö), och alldeles alldeles underbara vänner.
Fina ni, snela hestar <3

Fixade denna dag med att bli frisk frisk frisk, kaosa till bussen och på stan, insupa solen, grilla galet mycket korv och bara vara bäst. Årets första grillning untz untz, and we like it! Finaste sötaste vänner har man också, ni är himla dumma i huvudet (THAT´S LOVE BITCH) och jag tycker sååå mycker om er. Stor blöt puss!

Imorgon fyller min papi massa år och det firar vi med en supersnabb lunch så bror hinner vara med hehe. True love.

I brist på (anständiga) bilder från kvällen får ni totally kopierade bilder från Annelis blogg från cykelturen och picknicken för någon dag sen. Massa awesome!


CYKLA!!!


Glad tjej skjutsas.


Hela picknick-skaran! Skön-t.


Fina fina systrar drar till med fina poser <3


Cool sis!


Höhö här började det gå utför. Ropade "move that bus!!" och knuffade iväg Anneli nedför kullen. Love <3 

Nu ska jag snart sooova. Puss fina ni! <3

(PS. Har hittills i år redan fått över 7 myggbett. Bara två fick jag ikväll. Vad är det med myggorrrr och mitt blod!? STOP IT GUYS! Enough is enough. Ska . Bara . Klia . Lite . Till )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0