ice and fire





Duuudes. Hur länge sen var det inte vi hördes? Sjukt himla länge sen. Har saknat er lite. Men bara lite.

Vår och försommar har hänt under tiden, CarolineLundh har slutat blogga och jag bodde på min matta igår. Bra resumé darling, bra där.

Hoppas ni mår superduperfint och tycker livet är himla bra. Jag lever i skolan och i mina böcker nu när teatern är slut. Har 14 stora prov och uppsatser samt tal fram tills skolavslutningen om fyra veckor. Och vet du vad? Jag ska freaking klara av det!

Lekte fashion idag med en stor Clas Ohlssons-kasse på stan och läste en dikt igår. Och köpte Dear John. Den är mysig. Ska gå och äta en macka nu och göra något vettigt. Det är mysigt med nattfika.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0