Underbara höst, underbara lördag

Åh har haft en awesome sjukdag.
Den fortsätter snart ännu mer awesome så jag ska inte skriva för länge. (Sa att jag skulle komma till Storvreta sju-halv åtta. Elin trodde mig inte, hon sätter pengar på senare än tjugo i åtta. Nu ska hon få mahaha)

I morse ryckte Lollo upp mig. Hon hade fått en impuls (ligger i släkten..): hon skulle gå i second hand affärer!
Snäll sjuk lillasyster följer med, med det lilla faktum i tankarna att jag hatar second hand. Inte de coola grejerna som alla hittar, utan sakerna jag aldrig hittar. Grr på den liksom. Men jaja.

Det slutade fleeera timmar senare med att jag faktiskt hittade en tröja! Hör och häpna. Hon hittade såklart massor med saker, good job sistah! Sedan drog vi till stan, köpte mina drömskor <3 Har kollat på dem typ tre gånger och haft småångest men nu du! Mahaha, they´re mine! Plus massa mysiga knästrumpor och andra kul småsaker.

Åh underbara hösten är här! Halsdukar, tumvantar, höstskor (!!!), gula löv, vintersolen, mys, chai-latte, raggsockor, kramar, knästrumpor..

Ska snart åka vidare till folks, kommer bli awesome! Saknar Jocke the man, har inte setts på äckligt länge. Not cool man, just not cool. Men ikväll bler det reunion eller nåt. Jaja ska sluta babbla, måste ju se till att Elin förlorar lite pengar nu ;)

Ha en galet bra lördag, bless people! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0