sun-sun-sunday

God morgon!
Vaknade för en stund sedan och har ätit frukost nu, och hej höst ute! Älskar det <3

Gårdagen var ju a to the wesome! Började hemma hos Elin (dock utan elin..? wierd girl) dit alla kom och sedan drog vi ut i någon timme.
Huur mys att sitta ute med underbara vänner, under stjärnorna och fullt med mysbabbel när det är så där småkallt att man sitter och kramas hela tiden?
Typ såhär mys!

Sedan drog vi till Lisa och fortsatte kvällen där. Oh i like my friends, ni är awesome! <3
Hehe var i ett konstant lyckorus hela kvällen, tror inte någon fattar hur glad jag blir av skor. Det kan verkligen vända en hel dag, galet!

Idag har jag och syster planerat in en mysdag, så hej då smink och hej raggsockor.
Åh vad jag älskar hösten!

Kommentarer
Postat av: HEJ KOMPIZ

Lägg upp bild på dina skor!!!!!!!



Och tack!! Jag kom på ordet när jag skulle sova :D :D

2010-09-05 @ 17:47:01
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0