*sover sover sover*

(Okej egentligen sover jag så det här inlägget räknas inte.

Jag har varit så sjukt oproduktiv idag! Har ett stort prov i Scenisk Gestaltning imorgon och har jag pluggat? Neeej! Eller, om att bläddra igenom hälften av anteckningarna räknas så har jag väl det. MEN INTE OKEJ!
Det här året ska jag ju vara duktig, plugga i god tid och få awesome betyg! Hittills har jag faktiskt varit ganska duktig men nu har det gått ner igen. Bu på den!

Men jag ska bättra mig!! Okej? Nu har jag skrivit ner det här! Disciplin är det enda som gäller. Eh och på tal om disciplin, nu borde jag verkligen sova ...

Men imorgon, då du! Disciplin I tell you!

Åh titta vad jag gjorde innan (när jag satt och skulle plugga, grr)! Ett jättelitet kollage av en awesome sommar som nu agerar skrivbordsunderlägg också, mys att alltid ha på datorn! Bilder som är så sjukt awesome och representerar massa glädje. Like like like! <3

Icke-inlägg over!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0