saturday here you are


bilden har nada med inlägget att göra, bara lite mys europahäng <3

Har haft en ganska skön lördag so far, har haft kvalitetstid med syster som dissade planer och köret för att vara med mig (heh inbillar jag mig iaf <3). Jag har
-hör och häpna- fixat klart mig för kvällen och jag är inte stressad som bajs för det finns gott om tid! I know, det har typ aldrig hänt förut! Började i god tid hehe.

Jaja, nu ska jag snart åka till stan och träffa Sara, vi ska köpa presenter till brudarna som har fest ikväll. Vad köper man till någon som fyller 18? Okej, nytt problem hehe. Äh vi hittar på nåt awesome!

Sedan är det party all nigh long! Passar perfekt, behöver lite fest hehe.  

Ha en underbar lördag, WILD AN CRAZY WOHAA! (<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0