pms-väder grr

Vad händer liksom när man klär på sig sjukt mycket för att inte frysa arslet av dig!? Hundra grader och sol, say whaat?

Skulle egentligen varit i Sthlm nu på förhandsvisningen av en film (haha YES vad cool och viktig jag låter!) men det orkade jag verkligen inte. Drog till stan med Nelly efter en kort skoldag men efter någon timme så sa kroppen nej. Nehej liksom?

Ja men det är väl bra antar jag. Har en sjukt galen vecka framför mig, bra med en dag ledig (: Har en gaaalet lång dag imorgon (går åtta till halv sex, vem är kaxig nu vava) och sen har jag dans. Men det kommer bli så awesome så det finns inte!

Åh anmälde mig btw till två till danser igår kväll! Är uppe i tre nu, skulle lätt ta en till om tiden fanns hehe.
Nej nu ska jag göra något awesome. Och viktigt, så cool som jag är.

Ha en bra kväll babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0