oh those summernights

Länge sen jag skrev ett nattinlägg här!

Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag och fryser medan katten snarkar i sängen. Mys <3

Kvällen innehöll lite möte, lite GALET skönt häng, lite spårad shopping på Ica, lite bilfärder och lite Valkyria. Haha, under kvällen kom vi på att det var Elin, Elin, Emmanuel, Emanuel och jag liksom. Inte okej, värsta femte hjulet! Alla hette samma sak, alla började på E, alla är knäppa .. eh well, you know those things!

Jaja, när filmen var sedd (ofta vi tittade på värsta hemska filmen egentligen. Inte okej, alla blev helt low efter grr) så var Emmanuel snällast ever och körde hem mig. Bäst med vänner med körkort (och bil!! GAH crazy), guldstjärna på den ;)


Wohaa hittade massa europabilder igår <3 Jag och en Markys någonstans i Europat.

Nej nu ska jag sova sönder. Första gången på några dagar jag får sova ut! Seriöst, de senaste två nätterna har jag sovit kanske 6 timmar eller mindre per natt. Är det okej eller är det för lite? Jag smådör lite om jag sovit mindre än 8 timmar, eller min kropp börjar typ kollapsa. Jaja, får ta igen det nu då :)

Sov gott, bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0