Lovely friday huh? <3

Oh gillar dagen.
Började med helt galen spårad grattning av bror. Läs, jag och syster hoppade omkring som mongon överallt och skrek "BIRTHDAY BIRTHDAY BIRTHDAY!!!!" klockan sju på morgonen. Älskar dig syster <3

Sedan sjukt lång skoldag bara fylld med massa invecklade lektioner, typ tysk grammatik i två timmar (!) och annat sjukt. Hade mördarhåltimme igen på slutet men den fylldes med Organisation och ledarskap-uppgifter som jag och Emmanuel krigade med, som dessutom köpte en kaffe åt mig. Thaank you och trust me, den behövdes hehe!

Och jag älskar fortfarande bilden, happyface.

Sen två timmars improvisation på teatern (som jag hade världens koffeinkick på hahhahaha, gälet), så sjukt kul! Älskar det, världens mysgrupp med massa små söta ettor som sitter helt rädda medans vi andra springer och skriker höhö.

Okej SEN hade jag 40 minuter på mig hemma att duscha, äta, torka och fixa håret, sminka mig och klä på mig. Helt sjukt, inte okej! 40 blev till 60 höhö och sen drogs det till LO för att träffa underbara människor. Saknar er, hinner ju aldrig träffa nu och det gillar vi INTE.

Nu ligger jag och syster och lyssnar på mysmusik. Älskar att avsluta veckan såhär, bäst evah.


Bästa låten på länge, hej höstmys :)

Jaaja, tänkte sova typ supertidigt ikväll eftersom det blev tidig hemfärd. Ska lägga mig och läsa något först. Mys <3 
Imorgon blir det fest för bror och sen mys på kvällen eller liknande. Låter awesome i mina öron!
Sov gott, dröm sött och ha det underbart så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: the legend

Sv: Vi kommer vid 1 (läs: vi ska vara där innan 1, egentligen, men vi kommer nog runt halv 2... hehe nej men runt 1!)



HAHA i'm glad you enjoyed it!!

2010-09-25 @ 12:25:08
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0