kaos

Gah. Galen vecka. Galen dag. Typ det höhö.

Skolan har börjat bli mer och mer stabil, börjar vänja mig vid allt och alla och det är faktiskt rysligt (:P) skönt. Känns som att skolan håller på att bli lite mer än bara uthärdlig, mer än något man bara sitter av liksom. Lite nice sådär :)
 
Finally friday imorgon! Jag vill träffa folk folk folk och inte plugga ett skit på hela helgen! Mahaha, in my dreams liksom. Men still so awesome.



Är ruggigt (höhö) sugen på att göra något åt trasslet på mitt huvud, något som liknar detta. Är så snyggt så jag avlider lite grann, bara lite. Eller ok, MASSOR! Ge mig rubbet (höh igen) and I'll be a very very happy girl. Får se om det blir något av det ;)
På tal om att göra något, jag måste måste (!!!) köpa en iPhone nu! Verkligen nu, min är heelt lost och funkar aldrig. Gah!

Okej nu är det bara babbel här. Imorgon kommer myssläkt hit, länge sen ♥
Ha det underbart bra, hörs babes!

Kommentarer
Postat av: Anneli

åhhh ska vi färga håret rött tsm????? fnisssszz



Den där bustiern på min bild från lookbook var köpt på topshop om intedu ockås läst det :o interesting......

2010-09-30 @ 22:25:35
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0