ibland behövs det liksom.

Sitter här i soffan i mjukisbyxor, har läst HP den senaste timmen och pluggat en del. Orkar inte göra nåt idag men plugga måste jag. Ska skriva en uppsats om Adam Smith nu, woho! Äh, bara att börja och sluta dra ut på det.

Det är jättesällan jag har sådana här dagar, dagar då jag går utan smink och utan planer på att göra något. Vet inte om jag tycker om det riktigt, tror jag måste lära mig att gilla det. Sure, skönt att ta det lugnt men det skulle räckt med typ max två timmar för mig hehe.

Ska njuta av lugnet och mentalt förbereda mig (haha!) för en galen vecka i skolan med prov, uppsatser och debatter.

Ha en skön söndag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0