humöret går ner och upp och överallt

Nej men hallå nu måste jag sova, tidig dag imorgon igen som vanligt.

Hade en awesome dag och samtidigt en skitdag. Hej humörsvängningar eller nåt (kärringvarning..?). Hade galet många awesome stunder, en av höjdpunkterna var baletten!



Ja ja ja ja JAAAAA :D Jag har börjat dansa balett, äntligen, och jag älskar det! Trots att jag har dansat galet mycket och massor olika stilar så har jag aldrig tagit lektioner i balett men nu så! Hur kan jag ha missat balett egentligen? Det är så underbart så det finns inte! Styrka, smidighet och det är så galet vackert. I´m in love babe!

Jaja nu måste jag dra. Fastnade på fb lite för länge (, hjälpte mitt facebookförbud egentligen!?) så nu ska happy tjej sova.

Sleep tight darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0