har börjat fatta liksom

Hej!

Har haft en låång dag med galet mycket spår. Hej örfilar, labba ihop en liiite för stor rökbomb, minipingis i korridoren, facerape, och spotta kaffe över hela bordet. Typ. Okej, örfilen från mig på Beate var faktiskt inte med flit. It just happend under en sjuk Företagsekonomilektion. Höhö. Sort of.

I morgon fyller bruur år så dagen har också ägnats åt presentköp och inslagningar, är alltid lite väl överambitiös med sånt hehe. Helt sjukt egentligen, att slå in en present ska inte ta så lång tid som det gör för mig! Men schnygga blir de ;)

Har inte haft tid att skriva på ett tag, har fullt upp med skola, plugg och dans. Det är verkligen det mina dagar handlar om. Hur hinner folk ha ett liv? Det går verkligen inte ihop för mig, försöker verkligen hinna göra alla små saker som läsa något, kolla på någon serie, fika med en vän eller liknande men det blir panik med en gång då jag inte hinner med allt plugg. Inte okej liksom, vad hände med att vara social?

Nu börjar jag smått vad folk menar med att tvåan är värst. Men sen ska den också bli bästa någonsin :)

Kommentarer
Postat av: Edvardiqra

Very good guestbook. Interesting!

2011-03-07 @ 15:01:50
URL: http://edvardiqra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0