gratefulness

Jag har så underbara vänner. Det är inte klokt, hur fina människor finns det egentligen?

Jag och Sara drog till Gränby där vi köpte två jäääättefina glasburkar och fyllde dem med typ hundra kilo choklad. Helt galet! Vi köpte choklad (det mesta i lösvikt!) för över 200 spänn! Justina och Carro har nog för några år nu hehe.

När vi skulle ta oss från Gränby till Carro failade vi sönder. Först vänta en halvtimme på bussen till stan (det började sju, klockan var då sju hehe), sen vänta en kvart på stan, sen åka hela bussresan FÖRBI där vi skulle gått av ända till ändhållplatsen, sen vänta där i en kvart igen för att sen åka tillbaka, och när vi äntligen kom fram så var det ungefär 3 km promenad som väntade i beckmörker mitt i skogen. Myysigt huh!? Men kvalitetstid kallas det visst då, så vi löste det ganska bra ändå ;)

Festen var mys och spårad. Massa människor man inte träffat på ett tag och allmänt skönt folk. Det var Alice i Underlandet-tema obviously så drinkar och cupcakes hade namn som "Galne hattmakaren" och liknande grejer. Oh fick också se en kortfilm från Atridersagan jag spelade i, i våras. Gah hej nostalgi!
Nu ska jag lägga mig och läsa HP, som jag egentligen gjort sen jag kom hem (help, addicted tjej) och sen sova väldigt länge! Hörde att det var film hos Jocke imorgon men jag måste verkligen plugga, lite trist att missa.

God natt babes, sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0