gahblabla

Kom hem för ett tag sen, gnällig sjuk och ont överallt, efter en lång dag i skolan. När mor körde hem mig fattade hon vinken efter en kvart av gnäll om hur dåligt jag mår och körde in på Ica. Brownies är bäst, tack mam <3

Bleh, kan inte dansa idag :(
Har pajat ryggen och går på tabletter. Ingen aning om vad som hänt men ont som as gör det. Och jag pratar som en 14-årig kille, en hes sådan.
Meeen, kom överens med mig själv (heehehe) att jag inte skulle vara en himla negativ tjej här på los blogg också. Jaja, what the heck. Min blogg, mitt liv.

Nu går spotify varmt igen, orkar inte ens sätta på en film. Not cool! Ska försöka bli frisk till imorgon, har roligaste dagen då! Första lektionen med Organisation och ledarskap, så himla sjukt skön grupp. Fick Elina att byta också så nu är vi sex personer, awesome! Går till halv sex, har drama sista lektionerna (happyfaaaace).

Nu ska jag och mina i-lands problem dra och göra något vettigt. Typ bli frisk. Ha det bäst så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0