FÖRSTA SEPTEMBER!

Gaalet, hur fort går inte tiden egentligen!?

Har inte så mycket tid nu, ska hinna plugga lite, byta om och packa massa skit innan jag ska till dansen. Åh älskar den här veckan. Hade så äckligt mycket träningsverk idag att jag smågrät på insidan när jag skulle kramas, MEN jag älskar det ändå! <3

Hade skönaste dagen idag förresten! Började 8.00 med att göra dockor på Pedagogiskt ledarskap (yes, jag ska byta hehe) och till slut slutade jag 11.35. Niiice! Drog till stan med sköna brudar (Fick värsta lyckoruset av att jag köpte ett lim. Seriöst, ett LIM!?!?) och drog en långfika. Mys babes!


älska denna flicka; håret, kläderna, everything!

Tack ankolos btw, facebook-listan räddade mig pyttelite. Nu behöver jag inte dö idag :))
Alla mina tuusen läsare kan ju kolla in hääär --> http://annnelis.blogg.se/index.html för att se min prins och räddare (orka bädda in liksom höhö) i nöden. You´re awesome!

Nej men nu måste jag gå! Måste snart springa till bussen, hurry hurry.
Ha det AWESOME, let´s daance darling!

Kommentarer
Postat av: CIN

Vilket underbart hår tejen har på bilden!!

2010-09-01 @ 19:50:51
URL: http://catrinhinsell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0