fall <3

God morgon! Länge sen jag orkade skriva ett morgoninlägg hehe, sorry for that!

Skrev klart hela engelskan igår och jag blev så sjukt nöjd! Skrev om den några gånger, skrev om, rättade till och allt sånt där. Till slut blev resultatet awesome, länge sen jag kände så över en uppsats eller liknande.

Idag har jag som sagt årets första sovmorgon, wohaa. Ska dra till bussen snart, måste bara klä på mig först hehe. Slutar tidigt också, happyface! Ska plugga klart allt jag hinner då, sen dra till dansen! Funderar på att skita i Raggan pga ryggen (baletten kommer jag gå på ändå hehe <3) för då har jag lite mer tid på mig. Jaja får se vad som händer.
Måste gå nu i vilket fall, ha en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: the legend

Sv: Ja, det är horses :D Fast bilden och skorna är gamla, men still, the horses är kvar!



Hahaha gillar hur du döper dig själv till nånting med awesomeness varje gång du kommenterar....

2010-09-15 @ 17:42:21
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Arnnelly

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-06-08 @ 11:45:32
URL: http://arnnelly.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0