död åt håltimmar

Seriöst.
Håltimmar. Är . Inte . Okej .
Har hål till halv fyra (klockan är 13.51, kill me) och jag har redan suttit här i datasalen i en halvtimme. Grrr.
Alla bloggar är kollade, fb är kollad tre tusen gånger och såklart händer inget eftersom alla smarta människor har lektion eller har slutat.

Meeen inte jag. För jag tänkte plugga. HAHA tänker du. Yeah, kind of. Borde ta tag i den där uppsatsen nu men jag vill inte. Okej skitsamma, får göra den ändå. Annars kommer det sluta med att jag drar ut och hittar andra loners med håltimme och slösar sönder den 1,5 timme jag har. What to do.. I-landsproblem är inte okej :(

(skicka en tanke av kärlek nu va. hehe, darlings? <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0