DET ÄR JU TISDAG IDAG!!!!

Hahahha söta Manne (annars kallad Moises)! Kom heelt överlycklig imorse - "DET ÄR JUU TIIISDAG IDAAG!" Well yeah? Det var tydligen snart helg haha <3

Har haft en braa dag. Dock har jag suttit här alldeles för länge och gjort alldeles för lite. Men ändring på den nu. Ska plugga sönder fram till kl. 20, sen pausa en stund och sen plugga igen. Oh btw, har årets första sovmorgon imorgon! Woow, i know! Har ingen Organisation oh Ledarskap, det är lite crappy men värt sovmorgon.

Är inte på dansen som börjar nu (obviously heh), kärringryggen är svinjobbig och åker jag till dansen kommer jag att dansa så förnuftet fick ta över en stund. Imorgon tänker jag vara med hur skit jag än mår, har ju balett då! <3


Ska ta tag i engelskauppsatsen nu.
Ha en underbar kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0