biff yeah!

Kom nyss hem från dansen, har inte tränat på riktigt på länge så den här veckan kommer flickan träna och bli biff woho!

Kom som sagt hem precis, hade en gaaaalet kul lektion street-jazz, och sen har jag bara suttit och stressat ner och läst lite bloggar. Nu ska jag in i duschen, sen sova som baara den!
(Hehehehe just det, keep reading HP ankbajs)

Provet idag i Scenisk Gestalting gick ganska bra ändå, hade håltimme precis innan som satt awesome! Imorgon är det först kort dag, köpa present till bruur och sen till dansen! Gaah älskart! Så sjukt kul, ska äntligen dansa ragga/dancehall igen. Tagga tagga! Sen balett så klart, glöms inte någonstans <3

Nu blir det duschen för mig. Ha det mys så hörs vi någon gång. Bless babes <3

Oh hej Göteborg, hej sommar <3

Kommentarer
Postat av: the legend

HALLÅ, VARFÖR SVARA DU INTE PÅ MITT ÜBERROLIGA SMS????????

2010-09-22 @ 12:04:18
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0