allmänt awesome..?

Är det bara jag som har typ en "blogglista"?
Ungefär en ordning man kollar på bloggarna man följer. Eller jag har två, tråklistan och roliga listan då jag kollar på den tråkiga först. Tråklistan är inte trist i sig, bara att den andra är lite mer intressant att följa hehe.
(Sidetrack: Nös och dog av smärtan som uppstod i min träningsvärkiga nacke! Not funny.)

Hah det värsta är väl egentligen att min blogg ingår i tråklistan, not cool dude! Får försöka bli lite mer awesome eller nåt, jobbigt att inte digga sin egen blogg liksom.

Jaja kom hem från dansen nyss och jag är sååå glad! Har hittat rätt, hittat hem. Kände mig så off på dansen förra terminen. Ville inte vara där jag var, inte göra det jag gjorde. Behövde ombyte vilket jag får den här terminen.

Åh det här året kommer bli så bra!

(och jag saknar min vän facebook igen .. :( we were like SO TIGHT!)

Kommentarer
Postat av: anneli

Jag har också så!! :D och du ingår i min roliga lista, congratz! :D

2010-09-01 @ 22:03:55
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0