yay hej fredag

Snabb update nu va!

I vanliga fall hade jag suttit i skolan nu och dött på min mördar-håltimme men icke! Mam var snällast ever och hämtade mig så nu är jag hemma! Om typ tio minuter kör hon tillbaka mig till skolan och då är det scenisk gestaltning *happyfaace*.

Snart kommer älskade farföräldrar hit, de stannar till på lördag då de åker till Gran Canaria. Ooh saknar det lite, var ju där i höstas (whuut, ett år sen!? galet vad allt kan ändras på ett år) och det var myys.

Nej men nu måste jag dra snart. Ha det awesome, hörs <3




två bilder från Gran Canaria, hahahhaha dör lite åt sista bilden <3

Kommentarer
Postat av: the legend

HAHAHAHAHAHHAHA I'm dying with ya!

2010-10-01 @ 18:03:05
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0