Kaosdagar hej

Har miljoner kläder på mig för att inte dö av kyla, bandagen är kvar på händerna och jag borde sova. Yes, klockan är 12.50 men strunt samma.

Okej snabbt och kort om hur dessa bandage hamnade runt båda mina händer då. 
Igårkväll drog jag till improvisationsteater och vi hade skitkul. Men,
och jag tänker no way detaljerat dra hela min klantiga historia, så gjorde jag och en vän en övning på ett halt golv och jag hade raggsockor.

Duns på arslet, en småpajad svanskota och två stukade handleder.


Ungefär så ja. Jag vet, klantig tjej. Och som om den vetskapen inte det vore nog liksom.
Alla som har sett mig idag har mäktigt skrattat ett "HIGH FIVE" för att totalt tillfredsställas med mitt mumlande "jag kan inte..."-svar.

Nu ska jag sova.
Hörs när jag kan skriva igen va.

Kommentarer
Postat av: anneli

HAHAHHAHA..... hahahahahhahaa...vänta..... hahah... GAHAAHAHHA!

2010-10-26 @ 18:16:22
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0