krya krya nu!




Skrev nyss ett långt inlägg om hur skit allt är med händerna men kom på hur totalt onödigt det är att klaga hehe.
Fattar inte hur svårt allt blir när bara något så litet ändras, något man aldrig tänker på liksom.

Det gör i alla fall konstant svinont och allt jag gör tar minst dubbelt så lång tid. Men det har blivit mycket bättre sen jag drog hem från skolan (det gjorde för ont för att jag ens skulle kunna sitta på lektioner, fatta då :o) och helt bra ska det bli :) 

Har askort dag imorgon (slutar halv tolv, yaay!) så det får jag ta och klara av! Orkade inte åka på dansen ikväll förresten, jobbigt att skippa men klokt beslut höhö.

Äsch, ordbajs! Ska gå och lägga mig och i natt ska jag lyckas sova. Punkt.

Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: you know why

Vad händer egentligen? :o

(hahahahaha)



You hand in there!!!!!

(lol)



curse... kom inte på nån mer.....

2010-10-26 @ 22:37:07
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Madstiril

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-17 @ 12:02:38
URL: http://madstiril.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0