surprise!

Kläder på, håret fixat, smink klart... vad har jag glömt!?

Har varit hemma hos Gustavsson hela förmiddagen, behövdes lite. Ska till stan och träffa Elin nu, senare möta upp Lisa och då dra till Emanuels (annars kallad Moises) surprisefest! Aaaskul, bara lite stressad dag kommer det bli. Men det gör inget, all my loved ones är awesome så det löser sig.

Måste gå till bussen snart, är helt säker på att jag glömt något! Vaad, kommer flippa snart och skrika lite på allt som rör sig om jag inte kommer på vad. Hehe .. (farlig tjej)

Nej men nu ska jag rafsa ihop allt jag behöver och dra.

Ha en underbar söndag, ut i solen för det är un-der-bart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0