schnark. massa schnark.

Det lutar väldigt mycket åt att stanna hemma och dega nu..

Titta inte på mig sådär! :o Har faktiskt tränat tre gånger den här veckan, kan träna hemma någon kväll också.. Och dessutom så orkar jag inte dra omkring en dag till utan att ha sovit, vilket kommer hända om jag åker på baletten. Och jag måste skriva klart reportaget. Och så blir det här min första och enda kväll hemma på hela veckan, helt sjukt.

Haha okej har typ övertygat mig själv. Nu är bara frågan när jag kan köpa DC t-shirten till Linda. Åååh har glömt att berätta! Köpte EDGE dance studio-byxor igår! Happyface på den! Älskar det, ha på mig dem just nu faktiskt. Så sjukt bäst, helt perfekta mjukisbyxorna. Hm, när jag tänker på det har jag köpt massa dansgrejer senaste typ två veckorna! Balettskorna, flera danströjor och nu byxorna. Men kärlek, mer av det tack <3

Ska logga ut från facebook och köra igång med reportaget snart tänkte jag.
Ha det bra babes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0