så . trött

Vad gjorde ni 23.52 igår natt då?

Själv satt man och skickade en engelskauppsats man skrivit under hela kvällen, från dess att jag kom hem från dansen och innan dess orienteringen. Helt sjuuuuukt vad jag är trött nu, gick upp klockan 6.00 imorse!

Har två danslektioner ikväll men jag . orkar . inte . Somnade innan när jag väntade på att Akademiska skulle ringa. Haha vaknade med världens ryck när telefonen ringde upp och fattade ingenting, good job!
Funderar på om jag ska åka på baletten ändå, älskar den och vill inte missa. Men min kropp säger nej, hjärnan skriker nej och jag vill sova. Får se vad det blir.

Ska snart ta och skriva klart ett reportage jag gör till svenskan, självklart är ämnet Europaresan! Likelikelike.

What to do, sova eller inte sova? Time will show små paprikor, time will show!

Kommentarer
Postat av: know-it-all-paprika

Jag vet vad det blev, jag vet vad det blev!!! (good decision, du måste chilla också!!)

2010-10-13 @ 20:56:39
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0