(obs. detta inlägg är tillägnat att berömma mig så nu har du chansen!!)

Älskar de dagar man faktiskt gjort något vettigt (vettigt som i inte-bara-kul-utan-också-nödvändigt):

Tagit itu med jobbiga saker som nu är mindre jobbiga, tvättat (YEAH in your face! vem var det som inte kunde tvätta sa ni? blev något missfärgat? nej juust det), pluggat klart hela BTTn, lagat mat, kom ihåg att ta laktostabletten(!!!), anmält mig till pass på YOUTH, ska precis börja med fortsättningen på mitt reportage...

Listan kan göras lång!
(läs: det är det här jag gjort men det lät bättre att så hehe)
Ska fortsätta vara awesome en stund.

Vi hörs när jag kommer på något totalt oviktigt, måste ju neatralisera min oerhörda awesomeness liksom.


Kommentarer
Postat av: morrr

GOOOOOOOD WOOOOORK!!!! (det tog 20 min för mig att komma till kommentarer-rutsgrejsen (läs: 20 sek)) so you better be happy!!

2010-10-10 @ 18:50:36
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0