nu har jag sett allt. discomyzz

Idag dansade vi sönder i pyjamasbyxor, duntofflor och filtar till Katy Perry och The Killers i korridoren som blinkade av discolampor. Skolinspektionen kom och blev livrädda. Det var en ganska kul dag.

Har också på ett i vanliga fall väldigt mysigt café i tre timmar druckit den äckligaste och osmakligaste chai-latten i mitt liv. Fick jättesuperduperont i magen och det var inte ens gott. Sjukt ovärt liksom, skulle jag ändå lida tycker jag att jag borde fått njuta av den först. Men universum tyckte annorlunda.

Imorgon är det fredag igen! Den här veckan har gått så dunderfort men jag gillar det, snart är det Youth och det älskar jag massormassormassor <3
Imorgon ska jag också ha läst 20 sidor i min tyskaroman. Jag har läst 1 sida. No kidding, en gripande sida! Inger kommer inte bli glad på mig. Får försöka charma henne med mitt vackra uttal. Eller ja, ett försök skadar väl inte i alla fall.

Nu vill jag falla in i en sisådär 7-8 timmars söt dvala. Och innan dess tända massa ljus, krypa ner i en lite småsval säng då man fryser massa om fötterna och läsa mysiga böcker.

Sov gott och dröm sött.

Kommentarer
Postat av: anneli

HAHAHHA är det möjligt för någon att charma någon med tyskt uttal???? ACHTUNG!!!!



Åhhhh, the killers<3<3

2010-10-22 @ 11:41:03
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: SHIIIIIIET, menade bästapersoneneverofc!!!

hga

2010-10-22 @ 11:41:40
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0