"love is hard"

Älskar att sega sönder på lördagsmornar!
Sitter på sängen i höstljuset och lyssnar på James Morrison, mys <3 Ska snart göra något åt mitt asäckliga hår och sen dra vidare till stan. Ska träffa Nette och fika sönder, saknat dig honey :)

Sen hinner jag kanske dra hem en sväng (gör jag det? haha!) för att fixa saker innan det blir kaos med Majs och Ank (eller Nolssins för er som föredrar det).

Shit fick asbråttom nu. Ska vara på stan två, sitter i sovkläder och har skitäckligt hår. Ska alltså hinna duscha, sminka mig och klä på mig på ... (kollar kollar) typ 40 minuter?

HAHAHA! Nette babe, du kanske får vänta lite på stan eheh..

Ha det bra, gillar dagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0