lite random blev det

Älskar impulser.
Resultatet av dagens impuls blev en spontanfest som snart kommer äga rum. Eller spontanmysfest. Det var mitt secret stuff det, awesome och mys kommer det bli!

Annat random som hände idag var att när jag kom ut ur duschen i morgonrock så står min kusin och farbror i dörren helt random. Kusin som jag inte träffat på säkert 2-3 år. Kuuul ju, släkt är mys!

Efter massa babbel så får jag och syster med oss kusin till LO och det var väl mys sådär! Sen drog jag, kusin och Jocke till stan för att hälsa på syster som snällt delade ut kaffe och bullar till frusna människor. Kusin och jag fick nog och tog bussen hem mitt i natten sådär och hade fina djupa samtal för att lära känna varandra bättre haha! Nice liksom.

Just det, Josefin och resten av alla i hela världen slog vad om att jag inte skulle klara att inte snacka någon engelska på hela kvällen. De vann efter en kvart. En hel kvart höll jag ut! Men sen råkade jag säga"stop it" eller nåt annat löjligt och FASTÄN ingen hörde så vann mitt samvete när Jos frågade ifall jag sagt något på engelska. Kan verkligen inte ljuga.

Trött tjej taggar ut. Ska kanske träffa Jenny imorgon, hon är här istället för i Göteborg och det gillar vi!11!!1!!

God natt babys, love love love <3

Kommentarer
Postat av: Mikaelena

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-29 @ 12:35:29
URL: http://mikaelena.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0