hihihi BUS!

Sitter och skriver på mitt multimegabästa reportage! Eller ja, det kommer bli ninjabra snart!

HAHAHA kom på en awesome grej.

Nolssin.


HAHAHAHHAHAHH!



HAHAHA kaxig unge! "har jag ja", "min näsa"

Vem är Klas Orr? hahahhaa!

Som sagt, Nolssins... <3 you can´t help like these people! (orr)

Hörs nog imorgon när jag inte försöker komma på undanflykter för att skriva på reportaget längre hehe. Drar till Josefin snart och träffar awesome människor.

Ha det dunder tills dess, bless!
(samma datum som jag föddes aahahahha <3)

Kommentarer
Postat av: one of the nolssin

HAAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAH yeah, we're pretty awesome <3<3



orr

2010-10-18 @ 21:15:55
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahahha <3

2010-10-20 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0