hihi kaos <3


Har världens kaoskväll, but I like it!

Kom hem från en timmes balett - KÄRLEK på den!
Pluggade NK i bilen, kom hem och åt samtidigt som jag skrev reportage apfort.
Började baka muffins, ska skriva klart reportaget och fortsätta kötta sönder NK:n!

Sitter nu och äter på en chokladmuffin jag bakade som jag ska ha med imorgon. Don´t worry, tog en av de fula så alla fina finns kvar på mysdagen imorgon :))  (HAH vem ljuger jag för liksom? ingen av mina muffins är fula <3)

Hahahha DJ kom nyss innanför dörren och såg chokladmuffinsen stå på spisen och svalna.
Innan han har hunnit öppna munnen har jag haft värsta moraltalet för honom att han  a b s o l u t  inte fick ta för att de är till alla stackars gymnasieelever imorgon. När jag tar en andepaus för att fortsätta avbryter han och ser helt förstörd ut:

"Jag har sockerförbud.. (gråter en skvätt (typ)) Och lukten ... (går och öppnar kylen) och så har vi chokladbollar! DET HÄR ÄR MOBBNING!"

Love that boy :))

Nu ska jag kriga mot NK:n, HÖRS BABES! <3

Update:
Glömde säga, det är apelsinchoklad i dem också .. mmm <3

Kommentarer
Postat av: aawesomeawesomeawesomeawesomewesome

HAAAHHAHAHAH kan tänka mig.... DUKTIG DU ÄR!!!!!!! :) :) :) fight oN!

2010-10-20 @ 22:43:31
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0