hey honey

Mina händer är sååå mycket bättre! Thank God, kan äta och skriva igen.

Slutade astidigt och drog till stan, hittade inte en, utan TVÅ undebara koftor. Ska på något sätt fixas hehehe.

Hallå jag fyller obviously år snart, påminde en "anonym tipsare" mig om (Majs höhö).
Och denne ville även ha min önskelista. Som systrami också vill ha. Och mamma. Och bror. Och okej alla. Men ååh födelsedagar. Ja, älskar väl det på ett sätt men det finns en riktig hatkärlek där. Kan inte förklara heller utan det är bara så typ. Så hittills har jag skjutit på allt som har med b-day att göra. Men ja, sätter ihop något som kommer upp senare ikväll då!

Ska dra till dansen snart! Yes, nu kan inte svanskotan och händerna hindra mig längre. Får väl ta det lite lugnt men det löser sig liksom.

Ha det bra så kommer en önskelista upp senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0