ful fisk på klantish

Den här veckan har inte varit snel hest. 
Massor av onödiga, jobbiga och klantiga saker har hänt. Tänk efter egentligen, stuka båda handlederna? Och det är bara ett exempel liksom.
(Hej Elin, ledsen att jag tappade bort din penna. Hoppas den nya funkar bra ändå hehe :)

Och det har inte blivit bättre heller.

Det allra senaste då, hände nyss.
Jag har två stora och rätt viktiga läxor båda i tyska till imorgon. Att jag skjutit upp båda till nu är självklart, inte klantigt, så det är inte vad saken handlar om.
Imorgon är det dessutom omprovsdag efter lunch för alla som har restuppgifter eller prov att göra. Och vad händer, för första gången i min gymnasiehistoria?
Jag är klar med allt! Happy tjej slutar halv tolv istället för halv sex.

Men var kommer det stupida in då?
(Hohoo alla grammar-nazis. Stupida är ett svenskt ord, in your face)
Joo när jag kom hem nyss och skulle börja med tyskan slog mig en inte alls awesome grej.
Min bok ligger i skåpet.

...............

Sadface på det. Ledsen tjej. 
Får väl ringa Lisa (som säkert är redan är klar (och har boken i skolan)).
Sa jag sadface?

Kommentarer
Postat av: anneli jag orkari nte skriva awesome :'(

åhhh jag kommer inte ihåg, jag var så trött när vi gick där haha :( :( men nära hötorget har jag för mig... men fråga keela annars eller googla! :D



ÅHH, nån gång borde vi fyra åka till sthlm och leta second hand-butiker!!!

2010-10-28 @ 20:15:41
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Elin

Lilla flicka... Vi tycker om dig i alla fall! Happy face på det :). Och du är så söt som fixa en ny penna.



KLEEEEM

2010-10-28 @ 21:33:24
URL: http://elinlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0