du underbara söndag! (nattbrännboll i tell you, nattbrännbol)

Har verkligen haft en awesome söndag! Lite happy på den <3

Som sagt, först awesome häng hos Gustavssons hela förmiddagen. Sen panikfix hemma för att dra och träffa en Elin, SAKNAT DIG! Köpte en awesome t-shirt till Moises (han gillade den! :D Han ba "vilken awesome färg!!" bäst evah) på Gränby och sen satte vi oss på Barista och fikade. Eller ja läs; drack juice hehe.  
Därefter gick vi i den gripande kylan bort till Moises som bodde några kilometer bort. Dumpade en Elin på bussen och mötte upp Lisa som hoppade av en annan buss några minuter senare.


Inget klagande här, älskar solig höst i Uppsala <3 Okej det var mörkt när vi gick dit men ändå liksom.

Sen var det dags för själva surprisen! Hos Moises var det redan massa människor så i väntan på honom roade vi oss så gott vi kunde hehe. Bla hängde utanför fönstret med kikare och väntade på att the b0yzz skulle komma. När vi upptäckte dem sprang alla runt och skrek sönder, nice.
Hade en så sjuukt kul kväll sen de kom och vi skrämt ihjäl honom lite. Mahahha han blev asrädd (eh ja. han ba "sämst, Eli fixade en fest ändå!" hahaha that little fellow <3) och då började vi äta tacos. Ååh ångrade mig hela kvällen att jag inte hade kameran med mig btw. Men jaja.

Ett stycke middag senare fick Moises en hur awesome idé som helst - nattbrännboll!
Alla drog lydigt på sig kläder och gick ut i mörkret bort till en äng någonstans i närheten för att please the birthdayboy. Ärligt, det kan ha varit bland det roligaste jag gjort!! Ingen ser någonting eller någon, ingen fattar något och när bollen slås blir det kaos. Kaos I tell you! Varje gång det var min tur körde Jakob en fet tackling på mig och sprang iväg med mig på ryggen och sedan försökte jag dumt nog hämnas varje gång... Let´s just say I won, okey? 

Därefter drog vi tillbaka till Moises för tårta och häng. Sjukt mys, älskar såna här dagar. You make me so happy guys :)



Nu borde jag verkligen sova, ska upp 6.00 imorgon. Party woho!

Hoppas du hade en bra söndag, you know I had!
Sweet dreams, du är ganska bra du :) <3

Kommentarer
Postat av: keela

ja, det tycker jag också att det är!:)

2010-10-17 @ 23:49:33
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: THE MOST LEGENDARY AWESOMENESSEN EVAAAAAAAAH

Hahahahhahaha åååååh jag vill också spela nattbrännboll!!!!!!!!!!



Wtf, skriver du och keela med varann hahah?!? Random shit....

2010-10-18 @ 11:41:56
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0