dance like nobody´s watching

Lycka.

Hur ap-äckel dagen än varit innan (hade tyska grammatikprov - avundsjuk? NEJ, never freaking ever) så blir jag alltid lycklig när jag dansar.
Energi män och kvinnor, power är vad det är!
Hade streetjazz ikväll och det är galet underbart. Ära till Åsa, lätt den bästa instruktören jag någonsin haft and i´ve had plenty of them folks!


Coolaste qinnan evah, snyggaste håret och priser för sina discotävlings folk! Jaa tack. Åh saknar discon nu ju! Nästa termin, då blir det tävling :))


Kör en apnice koreografi till den här, hur lovely som helst!

Ska lägga mig nu, har Ragga/Dancehall och Balett imorgon, LOVE IT! Köpte balettskor idag förresten. Hej min nya kärlek <3

God natt babes, dance like nobody´s watching!

(
Oj, inlägg 301? Grattis darling, like you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0