crazy carrot

Hihih älskar impulser.

Nej - Elisabeth hade inte boken hemma.
Nej - Elin svarar inte när jag ringer (duu Rydh, har du boken hemma? grr svara)

Men vad spelar det för roll liksom? Kan ju ändå inte göra något åt det nu så det blev något annat istället.

Fick en awesome impuls och det är ju så mycket roligare liksom.
Hittade en oanvänd kofta i garderoben och fick massa awesome idéer. En timme senare och den är nu lite mer awesome sådär.

Älskar mina random "nu-ska-jag-sy" idéer! Ganska länge sen sist, då vär det ju den här klänningen som blev resultatet av en natts crazy tygmätande och sömnad tills jag somnade.



Nu måste jag sova, typ nu nu nu. Måste förbereda mig mentalt sådär på Ingers utbrott imorgon när jag inte gjort något som ska vara klart. Hah, eller läst den där tyskaromanen jag pratade om förut. Inget mer gjort där hehehe.

Sweet dreams :)

Kommentarer
Postat av: awesome

ÅHHH, lägg in bild på koftan?? :D me want the klänning!! <3

2010-10-29 @ 11:32:03
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0