cozy


bild: weheartit

Hur mysigt!?? <3

Igår hände inte så mycket som ni märkte, mådde kasst. En sväng om Gränby, nagelfix, bak... Ja typ sånt. Orkade inte något mer, så galet slut tjej!

Är lite likadan idag, har legat vaken sen halv sju men inte klarat att gå upp typ. Får rycka upp mig för nu måste jag fixa massor!

Dagen kommer vara ganska sjukt stressig. Ska åka runt med mor min och fixa miljoner saker inför imorgon kväll (inte alltid jättesmart att vara spontan, blir så mycket att göra klart på kort tid heheh), baka typ asmycket, dra till stan, helst städa rummet (okej my ass liksom) och fixa massa saker till dagen imorgon. Just det, har inte sagt det. Drar till Stockholm imorgon och shoppar loss. Present från mam och pap <3 Like like!

Och halv sju ikväll måste allt vara klart. Då ska en klar och fixad tjej hämtas av en snäll vän för att dra till party. Woho, får se till att ha ryckt upp mig tills dess.

Ha en bra dag, vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: anneli

Åhhhh, typ hur mysigt som helst!!!

2010-10-31 @ 18:30:41
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0