chilly

Trrrrrevligt dag!

Kom nyss hem från Storvreta efter en crazy bildfärd med bror. Vi gillar musik. Och dans. Punkt.

Innan mys/spår/crazy/party/what-kväll i Storvreta med folk så hände stanhäng och Cafe Årummet-häng. ÅÅÅÅH är så arg på Årummet. Årummets mammaaa! Men inte mer om det nu, glad tjej skriver!

I alla fall, mys att träffa alla människor man sprungit på idag! Råkade ta samma buss som Linda och Robin till exempel, awesome busshäng :))

Hah har skrivit på det här inlägget till och från i över en timme, vill bara sova nu!
Tror jag gör det va. Bara att säga hej då överallt på facebook. Och det är jag ju bäst i världen på, eller hur var det nu. Nej men nu drar jag och sover i hundra år. Jag tycker Törnrosa är mysig. Den vill jag titta på imorgon.

God natt, sleep tight <3

Kommentarer
Postat av: the legend

VARFÖR??? :o jag gillar årummet men borde jag inte göra det? :o

2010-10-03 @ 18:24:57
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0