blunda och dröm dig bort...

Jag borde inte ha tid till det här egentligen. Har ett multimegaprov imorgon, ett fett reportage även det till imorgon och egentligen borde jag baka till mysdagen som också äger rum imorgon.

Min första dans började nyss (klockan fem) men jag hinner verkligen inte grr. Hinner bara åka på baletten ikväll, eller okej egentligen inte ens den, men ooh balett <3 Var inte där förra veckan så hej efterlängtad!
Nej men nu ska jag skriva klart mitt reportage. Och imorgon är det mysdag <3


Blunda och föreställ dig mysdagen:
(hahha okej blunda inte för då kan du inte läsa, men du förstår grejen)

... stora mjuka soffor sprängfyllda med kuddar, filtar och sovande underbara människor...

... mysbelysning och sänghimlar upphängda i taket...

...doften av nybakade muffins som sprider sig i korridoren...

...alla går klädda i myskläder, raggsockor och duntofflor och bär omkring på sin kudde...

...kramar och lappar med vackra ord fyller korridorerna..

...varm choklad och mysmusik uppfyller alla sinnen...

...kjell låter oss slippa naturkunskapsprovet...


Hm okej, kanske drömde mig bort alltför mycket i slutet. Men jaaaaa, så här gör vi på mitt gymnasium! Kärlek <3
Ha en bra kväll, själv ska jag plugga sönder en stund till. Wish me luck honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0