back on track and fit for fight!

Efter en lite apdag så mår man bäst igen. Älskar mina fina människor, ni är ganska awesome sådär. Gillar känslan nu, jag vann över skit liksom. Mahaha.



Har kommit på en grej. Jag älskar dimma! Det är så mystiskt mysigt, love it. Oh blir lite happyface nu när jag tänker på det, mys!

Försöker slita mig från FB (lycka till?) för att gå och lägga mig. Borde verkligen duscha men det kan man väl göra imorgon annars hehe. Drog en fika med Lisa på Chagall idag, varför har vi aldrig fikat där förut!? B ä s t a  apelsinjuicen jag druckit. Evah. Och det har varit många I tell you.
(menar alltså nu; spring och köp, tolkning för trögare personer <3)

Okej, mental checklista för kvällen: (helst innan 22, fast det failade när jag såg klockan. ingen snel hest :( )
1. Ät
2. Logga ut från FB
3. Duscha
4. Plugga tyskaglosorna (älskar min lovely planering <3)
5. Tänd alla ljus och läsa ut manuset
6. Logga ut från FB på riktigt den här gången...
7. Sweet dreams :)

Ha det underbart, vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0