myzz

Hade en mysdag idag! :)
Trött tjej hej jättemycket hej (struuuumphaa-trött typ) men det gjorde inget!

Hade en awesome fika med Nette på Cafe 018, finally! Går ju inte att ha bott i Uppsala utan att ha fikat där liksom. Så nu är det gjort - check! Och Nette är så söt flickan, like you lots honey.

Drog sedan med en syster hem till Majs och Ank.
Jag älzkaaaaar kaos. Kaos är bra och utan kaos på denna öde ö försmäktar jag. Ungefär så mycket älskar jag kaos. Och Nilssons <3

Det blev en tripp till affären för att handla massa grejer (läs: äppelpaj till en skrikande syster <3) och sedan blev det film. Törnrosa - kärlek på den! Avbrott för glasservering till andra kaosmänniskor, och sen tillbaka till Nilssons recidence för en ny film - Ariel. Mys! Älskar Disney.
Just det, vi åt taco också (okej vet inte varför jag sa det, kände mig jättetvungen att berätta bara). Och vi bestämde oss för en Disneydag på lovet också. Gillart mucho!

La upp två jättefula B-bilder på Törnrosa och Ariel men ångrade mig. B ska min blogg minsann inte vara. Här kommer en riktig bild istället, om än suddig.

 

Anneli skickade bilderna hon tog under kvällen. Fyra lite misslyckade, en mer lyckad. Denna var en misslyckad. Fast fråga inte. Just don´t hehe. Men jag gillar den lite ändå sådär.

För jag gillar er :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0