02.21

God natt!

Kom hem för en stund sen och vill bara sova nu. Kvällen började bra men slutade hemskt. Inga detaljer på det, behövs inte. Ska sova och lugna ner mig nu, behöver koppla bort lite.

 
Hittade den här bilden på mig och Christiana från kvällen. Det är för mycket HAHA i bilden så det får delas upp:

HAHA 1. Sen när blev min väldigt svarta tröja väldigt vinröd?

HAHA 2. Hur blek är jag inte? Fick hem skolfotona för några dagar sen på tal om blek. Kom på att jag är klassens spöke. Gillart.

HAHA 3. Hur kan jag vara blek och rosa i ansiktet samtidigt? Awesome skill!

Men god natt på riktigt nu då. Tar nog en låång sovmorgon imorgon. På kvällen är det surprisefest för en kompis, berättar mer imorgon.

Nighty darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0